Registreerida või mitte:
Oste on võimalik sooritada kasutajaks registreerides või kasutajaks registreerimata.
Kasutajaks registreerimine annab järgmised eelised:
- järgnevatel tellimustel ei pea Te oma andmeid lisama
- saate infot soodustoodete ja kampaaniate kohta
- näete oma tellimuste ajalugu
Hinnad ja tasumine:
Kõik meie kodulehel olevad hinnad on lõplikud, ei lisandu käibemaksu.
Kaupa on võimalik tellida Omniva, DPD või Smartpost pakiautomaati, mille eest lisandub paki saatmistasu alates 3€ sõltuvalt paki suurusest.
Veebipoes sooritatud ostude eest tasub ostja 100% ettemaksuna.
Tellimuste eest saab tasuda arve alusel.
Kuidas kaup sinuni jõuab ja kaua aega võtab:
Tellimuse esitamisel valige transpordiviis järgmiste valikute hulgast:
1. Omniva pakiautomaat – postikulu alates 3 EUR(väike pakk)
2. Itella Smartpost pakiautomaat – postikulu alates 3 EUR(väike pakk)
3. DPD pakiautomaat – postikulu alates 3 EUR(väike pakk)
4. Tulen ise kaubale järele – tulete ise oma kaubale järele Muhu saarele.
Tellimuse tavaline tarneaeg on keskmiselt 2-3 päeva. Teiega võetakse ühendust kui prognoositav tarneaeg on pikem. Need neli varianti kehtivad transpordi kohta Eestisse. Välismaale transport sõltub soovitud transpordiviisist.
Kauba tagastamine või kauba asendamine:
Ostjal on õigus tellitud kaup tagastada müüjale 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest alates.
Ostja saadab tagastatava kauba omal kulul ühte järgnevatest pakiautomaatidest: Muhu Liiva Alexela pakiautomaat; Muhu Liiva DPD Pickup automaat, Muhu Liiva Valge Smartposti majake. Raha tagasikandmine ostjale toimub järgmisel tööpäeval peale tagastatava kauba saabumist.
Kaupade tagastamiseks võta ühendust info@hopa.ee või +372 5647 5766.
Tagastatav kaup ei tohi olla kasutatud ja peab olema originaalpakendis (Eesti Vabariigi Võlaõiguse seadus https://www.riigiteataja.ee/akt/961235).
Puudustega kauba ehk praagi asendamine toimub 14 päeva jooksul müüja kulul ja alates 15.-ndast päevast ostja kulul.
Vigaste Hopa trükiste asendamine toimub alati müüja kulul, sõltumata sellest kellelt toode on ostetud või millal puudus avastati.
Tellimuse tühistamine:
Tellimuse tühistamine on võimalik seni kuni tellimus on meie laost välja saatmata.
Kui tellimus on laost välja saadetud, käsitleme olukorda kui kauba tagastamist. Ostja organiseerib kauba tagasisaatmise ja tasub transpordi kulud mõlemas suunas.